Nabídka práce > KLIENTSKÝ PORADCE | JINDŘICHŮV HRADEC

KLIENTSKÝ PORADCE | JINDŘICHŮV HRADEC

Náplň práce

Baví Vás práce s lidmi, nebojíte se moderních technologií a zajímáte se o finance? Nechcete být nekompromisní prodejce? Tak to jste na správném místě!

Nikdo nemá rád tlak a tvrdý prodej...To Vás u nás ale nečeká!

Hledáme KLIENTSKÉHO PORADCE pro bankovní pobočku v Jindřichově Hradci. Vaším úkolem bude:
- Komunikace s lidmi a budování svého portfolia
- Komunikace a koordinace aktivit napříč společností
- Administrativa
- Poradenství
- Zjišťování potřeb klientů a jejich blízkých
- Práce v interním systému

Požadavky

- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Bez moderních technologií to nepůjde - znalost práce na PC, mobilu, tabletu apod.
- Zkušenost s prodejem či zákaznickým servisem
- Komunikativní, sympatická osobnost
- Empatické a asertivní jednání

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • České Budějovice (Jihočeský kraj)
  • Obor: Administrativa, Ekonomika a finance,
  • Plat: Od 28000 CZK do 40000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - Finanční bonusy - 25 dní dovolené - 5 dní sick days - až 12 dní osobního volna - Stravenky - Cafeterie (až 10 000 Kč/ročně) - Multisport karta - Slevy na výrobky - Příspěvek na penzijní připojištění - Zvýhodněné mobilní tarify - Zvýhodněné služby a
  • Místo pracoviště: Jindřichův Hradec
Odpovědět na inzerát