Nabídka práce > Láká tě práce v zahraničí? Pojeď pracovat do Řecka!

Láká tě práce v zahraničí? Pojeď pracovat do Řecka!

Náplň práce

Máme pro tebe skvělou příležitost stát se Servis Koordinátorem a získat zahraniční zkušenost!

Náš klient je renomovaná mezinárodní společnost, která je zapojena do řady zajímavých celosvětových projektů týkajících se značek jako je Pandora, Microsoft, Canon, Netflix, Volkswagen, nebo Audi. Ty můžeš být jejich součástí!

Hledáme kandidáty se zájmem o komunikaci se zákazníky a o nové technologie.Pozice je vhodná jak pro zkušené kandidáty, tak pro absolventy, kteří chtějí nastartovat svou profesní kariéru.

Hlavní náplň práce:

- Komunikace se zákazníky přes e-mail nebo telefon
- Vyřizování administrativní agendy
- Zajištění servisu pro klienty
- Práce na zajímavém projektu
- Poskytování informací zákazníkům
- Řešení zákaznických dotazů a problémů (telefonicky, či e-mailem)
- Podílení se na zlepšování procesů
- Spolupráce v rámci týmu

Požadavky

- Komunikativní znalost anglického jazyka a pokročilá znalost slovenštiny nebo češtiny
- Zájem o oblast IT a zákaznického servisu
- Dobré organizační schopnosti
- Zájem o technologie a schopnost řešit technické problémy
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici (např. Helpdesk, zákaznická podpora, telefonické centrum, administrativní úkoly) je výhodou
- Výborné komunikační dovednosti
- Ochota relokovat se do Atén

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Karlovy Vary (Karlovarský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 1100 EUR do 1400 EUR
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - Bohatý relokační balíček (jednosměrná letenka, ubytování na 2 týdny v hotelu zdarma, pomoc s nalezením ubytování, s vyřízením potřebných dokladů, daní, či s otevřením bankovního účtu) - 13. a 14. plat - Měsíční bonus za produktivitu až do výše 200
  • Místo pracoviště: Karlovy Vary
Odpovědět na inzerát