Nabídka práce > MANAŽER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU/ MOST!

MANAŽER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU/ MOST!

Náplň práce

Nebojíte se převzít zodpovědnost a ctíte pravidlo "náš zákazník - náš pán"? Hledáme výborného komunikátora, usměvavého kolegu, který ocení, že jsme funkční parta mimo automotive výrobu. Manažer zákaznického servisu bude mít na svých bedrech:

* vedení týmu zákaznického servisu o velikosti cca 10 lidí
* zodpovědnost za vztahy se zákazníky od objednáky, přes zajištění dodávek, po platbu
* zaškolení a integrace nových zaměstnanců
* motivace týmu, návrh změn, jejich následná implementace
* zodpovědnost za specifikaci výrobků a vývoj výrobků na míru
* podpora plánování výroby a prodejního týmu
* člen vedení, přímá zodpovědnost obchodnímu řediteli
* komukace s interními a externími zákazníky
* řízení příslušné marketingové agendy, například cen
* hlavní kontakt pro SAP v oblasti obchodu

Požadavky

Manažer zákaznického servisu musí mít:

* VŠ vzdělání v oblasti ekonomiky nebo obchodu
* 5 - 10 let zkušeností v zákaznickém servisu, s řízením lidí alespoň 2 roky
* prokazatelnou zkušenost s prací na projektech v mezinárodní organizaci
* dobrou znalost IT systémů, zejména MS Office, BO, SAP
* plynnou češtinu a angličtinu slovem i písmem, dobrá znalost němčiny výhodou
* energičnost, proaktivitu, kreativitu, schopnost motivovat a strhnout kolegy

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Ústí nad Labem (Ústecký kraj)
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * 25 dní dovolené * dotované stravování (30 Kč) * příplatek za loajalitu po odpracovaném roce (měsíční frekvence) * výkonnostní prémie vypláceny čtvrtletně (až 2 500 Kč) * příplatek za nemarodění až 2 500 Kč * příplatek za hlučné pracoviště * příspěv
  • Místo pracoviště: Most
Odpovědět na inzerát