Náplň práce
Do výrobní firmy v Českých Budějovicích hledáme posilu na finanční oddělení.
Jedná se o pozici MZDOVÝ SPECIALISTA A HR ADMINISTRÁTOR.
Co tato práce obnáší:
- správu mzdových dat
- kontrola a zpracování mezd v souladu s právními předpisy a termíny
- podpora a správa benefitů zaměstnanců, včetně evidence a zpracování faktur
- zpracování docházkových dat, správa dovolených a plánování absencí
- administrace pracovních změn – nástupy, změny, ukončení pracovních poměrů
- tvorba dokumentace a reportů
- komunikace s externími partnery a podpora interních klientů v rámci HR procesů
- identifikace a návrh zlepšení procesů a systémů
Požadavky
- VŠ nebo SŠ - ideálně obor ekonomie, HR nebo podniková administrativa
- Komunikativní angličtina (B2)
- Praxe ve mzdových procesech
- Znalost payroll operací, docházky, benefitů a HR administrativy
- Analytické myšlení a schopnost řešit problémy
Odpovědět na inzerát