Nabídka práce > Asistent/ka účetního oddělení

Asistent/ka účetního oddělení

Náplň práce

Třídění dokladů, zaúčtování přijatých a vydaných faktur, atd..
Zpracování účetnictví popř. daňové evidence přidělených klientů

Fin. ohodnocení 120/h - na základě spokojenosti prac. výkonu zvýšení domluvou

Požadavky

• Min.SŠ vzdělání ekonomického zaměření
• Znalost podvojného účetnictví
• Uživatelská znalost MS Office (Excel)
• Spolehlivost, samostatnost, pečlivost, chuť učit se novým věcem
• Znalost účetního sw Pohoda
• Praxe v účetnictví

Nabízíme

• Dlouhodobou spolupráci na DPP, HPP, OSVČ
• Volnou pracovní dobu dle dohody
• Možnost získat nové znalosti a dovednosti nejen z účetního světa
• K základní odměně jsou standardně připočítávány prémie
• Přátelský mladý kolektiv

Další informace

Jsme společnost poskytující služby v oblasti externího zpracování mezd a účetnictví a do svého týmu nyní hledáme Asistenta/ku účetního oddělení. Aktivního, komunikativního kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže s účtováním přijatých a vydaných faktur a související administrativou.

Informace o pozici

  • SHARP solution s.r.o.
  • České Budějovice (Jihočeský kraj)
  • Obor: Ekonomika a finance,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 120 - 300 / h
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: Na základě spokojenosti s prac. aktivitou fin. ohodnocení dle domluvy
  • Místo pracoviště: Rudolfovská tř. 117/53
Odpovědět na inzerát