Nabídka práce > HR SPECIALISTA v IT společnosti

HR SPECIALISTA v IT společnosti

Náplň práce

Máte zkušenost z HR administrativy a baví vás práce s lidmi z celého světa?
Chcete být důležitou součástí týmu, který se stará o celý životní cyklus zaměstnance – od nástupu až po ukončení?
Máte rád/a pořádek v dokumentech a umíte si pohlídat detaily?
Komunikujete plynule anglicky a zvládnete každodenní administrativní agendu s úsměvem?
Pak nám pošlete svůj životopis!

Čeká vás následující náplň práce:
- Péče o nové zaměstnance – především cizince mimo EU (komunikace, kontrola dokumentace, koordinace s imigračním partnerem, podklady pro payroll)
- Onboarding – příprava a podpis pracovních smluv, zajištění školení BOZP, zodpovídání dotazů nováčků
- Tvorba a správa pracovněprávních dokumentů (smlouvy, dodatky, dohody o ukončení, potvrzení o zaměstnání)
- Administrace ukončení pracovního poměru – komunikace s manažery a zaměstnanci, příprava dokumentace, archivace
- Agenda mateřských a rodičovských dovolených – komunikace se zaměstnanci a aktualizace údajů v systémech
- Vyřizování ticketů zaměstnanců, potvrzení o zaměstnání, práce v personálním systému Workday a cloudu BOX
- Různé HR operativní úkoly – obsluha datové schránky, schvalování rekvizic, komunikace s interními odděleními, aj.

Požadavky

- Ukončené magisterské vzdělání
- Praxe na obdobné HR pozici výhodou
- Angličtina na plynulé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační dovednosti
- Dobrá znalost práce na PC
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 70000 CZK do 80000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené, - sick days, - zdravotní péče u Canadian Medical, - stravenkový paušál, - příspěvek na penzijní pojištění, - Multisport karta atd
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát