Nabídka práce > Obchodní referent/ka s FJ | dobrá dostupnost | nedaleko Plzně

Obchodní referent/ka s FJ | dobrá dostupnost | nedaleko Plzně

Náplň práce

Co bude hlavní náplní práce?

* Péče o svěřené zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
* Každodenní komunikace v ve francouzštině
* Koordinace zakázek napříč odděleními (výroba, plánování, nákup atd.)
* Zajištění bezproblémového průběhu celého procesu – od objednávky až po fakturaci
* Kontrola správnosti a úplnosti podkladů
* Řešení operativních úkolů souvisejících s realizací zakázek
* Spolupráce na zajištění kvality a dodržování interních procesů

Požadavky

- min. SŠ vzdělání
- komunikativní úroveň francouzštiny - nesmíš se bát mluvit a jednat se zákazníky/dodavateli
- MS Office na pokročilé úrovni - budeš dělat reporty, pracovat s daty
- organizační dovednosti, samostatnost

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 40000 CZK do 0 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 25 dní dovolené - flexibilní pracovní doba (core 9-14) - občasný homeoffice - služební telefon a notebook - příspěvek na penzijní pojištění - příspěvek na stravování
  • Místo pracoviště: Plzeň - město
Odpovědět na inzerát