Náplň práce
• kompletní výpočet mezd a odvodů (ZP, SP, daň)
• zpracování docházky, nemocí, dovolených a srážek
• měsíční přehledy pro ČSSZ/ZP, roční ELDP a vyúčtování daní
• zpracování pracovních smluv, dodatků, DPP/DPČ
• vedení a aktualizace osobních spisů
• administrace změn úvazků, pozic, platových výměrů a benefitů
• administrativní činnosti
Požadavky
• středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomický nebo administrativní obor výhodou)
• praxi ve zpracování mezd a personalistice nejméně 3 roky
• orientace ve mzdové a pracovněprávní legislativě
• trestní a morální bezúhonnost
• odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, diskrétnost
• dobré komunikační schopnosti a kultivované vystupování
• znalost práce na PC
Nabízíme
• plný či zkrácený úvazek dle dohody, pružná pracovní doba
• zázemí stabilní krajské organizace poskytující sociální služby
• příjemné pracovní prostředí
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění
Další informace
Nástup možný od 1. 1. 2026 nebo dle dohody.
Zašlete strukturovaný životopis a stručný motivační dopis nejpozději do 31. 10. 2025 na e-mail reditel@dkszinkovy.cz.
V případě dotazů kontaktujte paní Hajšmanovou, tel. 607 939 090.
Těšíme se na spolupráci při péči o naše zaměstnance!
Odpovědět na inzerát