Náplň práce
• Denní komunikace se zákazníky a klienty po telefonu.
• Poskytování informací o produktech, službách nebo nabídce společnosti.
• Zpracování požadavků zákazníků a jejich následné řešení.
• Zadávání a aktualizace informací do interních systémů.
• Administrativní podpora týmu.
• Budování pozitivních vztahů se zákazníky a reprezentace společnosti.
Požadavky
• Na vzdělání nezáleží, důležitá je chuť komunikovat a pomáhat.
• Příjemný a profesionální hlasový projev (stačí, aby vás lidé rádi poslouchali).
• Trocha zručnosti na počítači (stačí, když umíte zapnout prohlížeč a používat MS excel).
• Schopnost udržet úsměv i po třetí stejné otázce.
• Pokud máte zkušenosti, super! Pokud ne, všechno vás rádi naučíme.
Nabízíme
• Práci v naší nově otevřené kanceláři, kde se budete cítit jako doma.
• Fixní mzdu, bonusy za výsledky a k tomu kávu zdarma (taky benefit, ne?).
• Super kolektiv, se kterým se budete smát i při pondělním meetingu.
• Flexibilní pracovní dobu, protože život není jen práce.
Další informace
Jak se přihlásit?
Pokud vás tahle nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. A klidně nám rovnou napište, proč si myslíte, že máte nejlepší hlas v okolí (nebo největší chuť se zapojit). Těšíme se na vás!
Pojďte s námi tvořit skvělý tým a dělat věci, které mají smysl. A kdo ví? Možná to bude váš nejlepší telefonát!
Odpovědět na inzerát