Náplň práce
Láká Vás HR a práce s lidmi? SKVĚLE!
Co bude vaším úkolem:
- Koordinace zahraničních pracovníků a pomoc s jejich začleněním
- Komunikace v angličtině (osobně, telefonicky i e-mailem)
- Zajišťování potřebné podpory v pracovním i osobním životě
- Spolupráce s vedením a dalšími odděleními
- Časté cestování v rámci mikroregionu– proto dostanete služební auto ?
Požadavky
Koho hledáme:
- člověka, který se domluví anglicky alespoň na úrovni B2 (slovem i písmem)
- samostatnou, spolehlivou a komunikativní osobnost, která má tah na branku
- Organizační talent a zodpovědný přístup
- někoho, kdo zvládá víc věcí najednou a přitom nezapomíná na detaily
- kandidát/ka nemá žádné závažné překážky pro flexibilní pracovní dobu
- předchozí zkušenost v HR nebo náboru je výhodou, ale ne podmínkou
- ŘP skup. B - aktívní řidič nutností
Odpovědět na inzerát