Nabídka práce > ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI - PLZEŇ

ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI - PLZEŇ

Náplň práce

Pro stabilní rodinnou firmu s přátelskou atmosférou a osobním přístupem hledáme spolehlivou a všestrannou asistentku, která pomůže s administrativou i každodenním chodem kanceláře.



Co bude náplní vaší práce:



* Administrativní podpora vedení firmy (e-maily, telefonáty, objednávky)


* Příprava a evidence dokumentů


* Komunikace s dodavateli, úřady a partnery – i v jednoduché angličtině


* Pomoc s organizací schůzek a pracovních cest

*
Občasné pochůzky a praktická pomoc v kanceláři

Požadavky

* Minimálně středoškolské vzdělání


* Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti


* Dobrou znalost práce na počítači (MS Office, e-mail)


* Základní znalost angličtiny – orientace v e-mailech a jednoduché komunikaci


* Příjemné vystupování a ochotu učit se novým věcem

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 33000 CZK do 35000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * Přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu * Možnost částečného úvazku nebo flexibilní pracovní dobu * Férové jednání a dlouhodobou spolupráci * Různorodou a smysluplnou práci * Nástup možný ihned nebo dle dohody
  • Místo pracoviště: Plzeň - město
Odpovědět na inzerát