Náplň práce
Máte zájem získat praxi v oblasti náboru a baví Vás sociální sítě?
Jste komunikativní a domluvíte se anglicky?
Chcete pracovat pro stabilní personální agenturu, která patří mezi nejlepší na trhu?
Pošlete nám svůj životopis, možná hledáme právě Vás!
Na pozici Asistent/ka budete mít na starost zejména:
- zpracování pracovních inzerátů na webové portály, sociální sítě
- vyhledávání a oslovování vhodných uchazečů (FB, LI, pracovní portály, interní databáze...)
- správu sociálních sítí (správa profilu, přidávání příspěvků, komunikace s kandidáty...)
- podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích
- komunikace s uchazeči o zaměstnání
- zvaní kandidátů na pohovory (zpracování pozvánek, správa kalendáře a zasedacích místností...)
- administrativní podporu oddělení dle potřeby
Nástup: na domluvě v průběhu září 2025
Lokalita: Praha 1
Preferujeme dlouhodobou spolupráci
Požadavky
- minimálně středoškolské vzdělání
- zájem a motivace pro oblast HR
- čeština na úrovni rodilého mluvčího
- anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace po emailu a telefonu s cizinci)
- znalost MS Office, grafický program Canva výhodou
- přátelská a aktivní osobnost
Odpovědět na inzerát