Nabídka práce > VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA

VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA

Náplň práce

Staňte se důležitou součástí vedení stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti. Hledáme schopného, samostatného a reprezentativního profesionála, který dokáže být efektivní oporou vedení, udrží pořádek v každodenním provozu a nezalekne se komunikace v češtině ani angličtině. Pokud hledáte různorodou práci s přesahem a rádi si sami zjišťujete informace, pak čtěte dál.

Co Vás u nás čeká?


- Denní spolupráce s vedením společnosti – organizace kalendáře, schůzek i služebních cest
-

Příprava prezentací a podkladů v češtině i angličtině


- Komunikace s obchodními partnery a klienty doma i v zahraničí
-

Podpora při řízení projektů, evidence a správa důležitých dokumentů
-

Úzká spolupráce s dalšími odděleními a zastupování vedení na vybraných schůzkách

Požadavky

- SŠ/VŠ vzdělání
-

Angličtinu minimálně na úrovni B1
- Schopnost samostatné komunikace
-

Výborné organizační schopnosti a cit pro detail
-

Znalost MS Office – zejména Outlook, Word a Excel


- Řidičský průkaz sk. B a chuť aktivně řídit
-

Profesionální vystupování, samostatnost a spolehlivost

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Hradec Králové (Královéhradecký kraj)
  • Obor: Administrativa,
  • Plat: Od 35000 CZK do 45000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - Dovolená - Roční výkonnostní bonusy - Flexibilní pracovní doba, možnost home office 1–2 dny v týdnu - Příspěvek na stravování a volnočasové aktivity - Přátelský tým a příležitost růst společně s firmou
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
Odpovědět na inzerát