Náplň práce
Náplň práce:
• nákup vymezeného sortimentu materiálu, zboží a služeb,
• výběr dodavatelů pro uvedený sortiment dle zadaných technických kritérií,
• aktivní vyhledávání dodavatelů v tuzemsku i zahraničí,
• vedení evidence dodavatelů, vyhodnocování jejich kvality a spolehlivosti,
• vedení poptávkových řízení s dodavateli:
• vedení obchodního případu s dodavateli:
– příprava a uzavírání smluv s dodavateli,
– kontrola dodržování smluvních podmínek
– kompletní zajištění dodavatelského případu materiálu a subdodávek na daný projekt,
– zodpovědnost za vedení dokumentace a podkladů pro dodavatelský případ,
– zpracování reportů pro dodavatelský případ,
– zpracování reklamačního řízení s dodavatelem,
• vystavování objednávek a jejich evidence, potvrzování nákupních faktur, objednávání přepravy
• evidování příjmu a výdeje nakupovaného zboží, inventarizace zásob,
• aktivní spolupráce s projektovými manažery, techniky a dalšími členy týmu,
• sledování a vyhodnocování novinek ve svém nákupním sortimentu.
Požadavky
• zkušenosti ve strojírenství, znalost strojírenského sortimentu
• komunikativnost – obchodní vyjednávání s dodavateli
• jazyková způsobilost v angličtině – slovem i písmem
• skladové hospodářství a řízení zásob, logistika
• práce s MS Excel (aktivní znalost)
• aktivní řidič (osobní jednání s dodavateli)
Nabízíme
? Práci na zajímavých projektech s dlouhodobým dopadem
? Stabilní zázemí a přátelský tým
? Možnost osobního a profesního růstu
? Motivační finanční ohodnocení + bonusy za výsledky a celou řadu benefitů
Odpovědět na inzerát