Nabídka práce > Asistent / Asistentka společnosti

Asistent / Asistentka společnosti

Náplň práce

Administrativní podpora společnosti
- vedení účetní agendy; správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání
- ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod.
- organizace porad divize a pořizování zápisu z porad
- kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky
- evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo
- zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování

Požadavky

- Aktivní přístup, flexibilita, ochota pracovat, chuť učit se novým věcem
- Velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, umět si stanovit priority v náročných situacích
- Spolehlivost a pečlivost – budeš pracovat s účetními doklady, smlouvami a citlivými daty
- Středoškolské vzdělání
- Znalost práce v Excelu, Wordu a Power pointu
- Znalost angličtiny výhodou
- Řidičský průkaz - skupina B - výhodou

Nabízíme

Možnost pracovat s profesionály v české technologické společnosti
Příjemné pracovní prostředí s partou fajn lidí
Práci, která není jednotvárná
Firemní benefity - mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays
Stanete se důležitou součástí našeho týmu, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.

Informace o pozici

  • STEGG s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Ekonomika a finance, Marketing, média a reklama, Personalistika a HR,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: AJ výhodou
  • Plat: 32000 - 36000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: Mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays
  • Místo pracoviště: Počernická 272/96, Malešice, 108 00 Praha 10
Odpovědět na inzerát