Nabídka práce > Asistent zákaznického servisu

Asistent zákaznického servisu

Náplň práce

Hlavní úkoly, práce:

• vyřizování telefonických a písemných dotazů na zákaznický servis
• provádění administrativních úkonů souvisejících se zakázkami
• Řešení problémů

Požadavky

Požadavky na pracovní pozici:

• minimální středoškolské vzdělání (vítáme také přihlášky od uchazečů o zaměstnání a čerstvých absolventů)
• vynikající komunikační dovednosti, schopnost navazovat kontakty a řešit problémy ústně i písemně
• znalost práce na vlastní úrovni (Word, Excel)
• orientace na zákazníka, přesnost a preciznost
• Láska k práci v týmu
• středně pokročilá znalost maďarštiny

Nabízíme

Co nabízíme:

• ohlášené zaměstnání na plný úvazek
• 8 hodin denně od 9:00 do 17:00 ve všední dny
• Mladistvá atmosféra s nápomocnými a podporujícími vedoucími
• dlouhodobé pracovní příležitosti
• možnost se zdokonalovat, vždy se naučíte nové věci
•Domácí kancelář

Další informace

Zaměstnání, obor(y) práce:

•Zákaznický servis
• Telefonická podpora
• Online zákaznická podpora

Informace o pozici

  • Water Fun Kft.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: maďarština - čeština, čeština - maďarština, slovenština - maďarština, maďarština - slovenština.
  • Plat: 20000-35000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: • Plynulá znalost jednoho z následujících jazyků: maďarština - čeština, čeština - maďarština, slovenština - maďarština, maďarština - slovenština. • podobné zkušenosti v zákaznickém servisu
  • Místo pracoviště: Home office
Odpovědět na inzerát