Nabídka práce > Asistent/ka advokáta

Asistent/ka advokáta

Náplň práce

Advokátní kancelář v centru Brna hledá posilu mladého a dynamického kolektivu, v podobě administrativního pracovníka.

Náplní práce je zejména:

- administrativní podpora týmu - vyřizování korespondence, telefonických hovorů, třídění a archivace dokumentů;

- zajištění chodu a správy kanceláře, komuniakce s dodavateli (zajištění objednávek kancelářských a dalších potřeb), klienty a úřady;

- příprava podkladů;,

- administrativní obsluha interního informačního systému;

- zajištění úklidu v kanceláři;

- další případné úkoly.

Požadavky

Požadujeme:

- ukončené středoškolské vzdělání;

- perfektní znalost českého jazyka, znalost anglickcého jazyka výhodou;,

- znalost práce na PC, zejména MS Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- práce s informačními technologiemi;

- příjemné vystupování, aktivní přístup, organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost;

- předchozí praxe v advokátní aknceláři výhodou.

Nabízíme

Nabízíme pestrou a dynamickou práci v mladém kolektivu, odpovídající mzdové ohodnocení a vstřícný individuální přístup.

Informace o pozici

  • KM LEGAL, advokátní kancelář s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Administrativa, Právní služby,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Nj, Aj (výhodou)
  • Plat: dle domluvy
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Brno, Josefská 8, PSČ 602 00
Odpovědět na inzerát