Nabídka práce > Stavební technik

Stavební technik

Náplň práce

kontroluje stavebně technický stav budov v majetku GFŘ (Královéhradecký a Pardubický kraj)
- v rozsahu stanoveném zvláštním předpisem posuzuje požadavky na opravy objektů a zařízení
- provádí zajištění realizace oprav staveb, zejména dozorování průběhu realizace oprav, plnění smluvních podmínek, přebírání provedených prací, kontrolu souladu projektové dokumentace se skutečně provedenými pracemi, navrhuje opatření na odstranění nedostatků, kontrolu čerpání rozpočtu schváleného na akci, odpovídá za dokladové ukončení akcí a za předání ukončených akcí do užívání
- v rámci své působnosti připravuje podklady pro zadávání veřejných zakázek a komplexně zajišťuje zakázky malého rozsahu v rozsahu stanoveném interním aktem řízení upravujícím zadávání veřejných zakázek
- podílí se při sestavení návrhu plánu oprav na dané rozpočtové období v rámci finanční správy
- v oblasti zajišťování stavebních oprav, údržby a investic odpovídá za provedení roční technické prohlídky objektů (budov), zpracování přehledu o stavebně technickém stavu objektů, sestavení návrhu plánu oprav a údržby a sestavení návrhu plánu investičních akcí
- provádí úkony zadavatele ve výběrovém řízení u oprav vyžadujících odborné znalosti z oblasti stavební, dohlíží nad realizací těchto oprav a provádí úkony zadavatele v Národním elektronickém nástroji
- kontroluje dokumentaci výběrových řízení na drobné opravy a udržovací práce a schvaluje je k realizaci
- plní dílčí úkoly v souvislosti s realizací investičních akcí

Požadavky

- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
- praxe v oblasti údržby a oprav budov (objektů) výhodou
- znalost problematiky systému technické ochrany výhodou
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vč. prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou, znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost analytického a logického myšlení, komunikativnost, aktivní přístup
- psychická odolnost
- dobrý písemný i ústní projev
- řidičský průkaz sk. B
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost

Nabízíme

stabilní zaměstnání ve státní správě, možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené,

Další informace

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8619567

Informace o pozici

  • Generální finanční ředitelství
  • Hradec Králové (Královéhradecký kraj)
  • Obor: Státní zaměstnanci,
  • Požadované vzdělání:
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: výhody plynoucí z kolektivní smlouvy, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
Odpovědět na inzerát