Nabídka práce > Asistentka ředitele

Asistentka ředitele

Náplň práce

Běžné administrativní aktivity – vyřizování emailů, telefonátů, korespondence, archivace
Starost o naši kancelář, zahrnující nejen náš kávovar, ale i náš tým
Správa našeho mini vozového parku
Vyřizování drobných pochůzek, objednávek, koordinace úklidu...
Dle zkušeností pak může být pracovní náplň rozšířena o další aktivity, např. nákup materiálu do laboratoře, organizaci přepravy apod.

Nabízíme

Dlouhodobou a různorodou spolupráci na Dohodu o provedení práce, později na Dohodu o pracovní činnosti
Práci 12-20 hod/týdně v naší kanceláři na Heinrichové 16 v Brně
Spolupráci hned, jak ti nachystáme pracovní vybavení
Notebook, telefon

Informace o pozici

  • Novák s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 35000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát