Náplň práce
                        •podpora rozvoje podřízeného týmu, včetně koučovacího procesu a školení zaměstnanců, vytváření podmínek pro efektivní plánování práce týmu
•účast na práci týmu, včetně  řešení zaměřených na zvýšení efektivity zaměstnanců
•optimalizace práce týmu
•hlášení výsledků nadřízenému
•spolupráce s ostatními odděleními společnosti
                        
                        
                        
Požadavky
                        •zkušenosti na podobné pozici. Praxe jako trenér, manažer – podmínka, praxe v call center.
•Dostupnost, flexibilita, komunikace, velmi dobrá organizace práce
•praktické znalosti procesů call center
•schopnost pracovat s týmem
•schopnost vidět a řešit problémy
•jazykové požadavky: čeština aktivně, polština neni nutna ale je to plus
                        
                        
                        
Nabízíme
                        •atraktivní plat (25000-30000 kc čistý)  a bonusový systém (do 12 000 czk)
•získání inovativních znalostí v oblasti nejnovějších nástrojů telemarketingu
•možnost povýšení na vyšší pozici
•vliv na směry rozvoje společnosti
•velmi atraktivní lokalita a přátelská kancelář
• stabilní práci v mezinárodní společnosti
• práce v dobře sehraném týmu ochotném podělit se o své znalosti
• zajímavá a náročná práce
• atraktivní ohodnoceni
CV: weronika.klis@fgenergy.pl
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát