Nabídka práce > Junior konzultant/ka

Junior konzultant/ka

Náplň práce

Naši konzultanti junioři se seznamují s klientskou prací i s finančním trhem obecně. Náplň práce na této pozici je navržena tak, aby ji zvládl i nováček bez žádných předchozích zkušeností. Postupně se seznámí se základní administrativou, naučí se komunikovat s klienty i si správně organizovat čas.

Konzultant jedná s klienty i s našimi partnerskými institucemi. Neustále se vzdělává ve světě financí a je zodpovědný za kvalitu projektů předkládaných klientům i za administrativní zpracování navržených řešení.

Běžný pracovní den konzultanta se skládá ze zpracovávání administrativy, jako je zadávání klientských dat, jejich analýza a kreativní navrhování řešení do projektů. Těmto aktivitám se může věnovat z pohodlí domova formou home-office, nebo může využít tvůrčí pracovní prostředí v kanceláři (ta bude znovu přístupná po ukončení opatření souvisejících s COVID-19). V odpoledních hodinách se zpravidla věnuje klientům.

Na této pracovní pozici jsou nejšťastnější ti lidé, kteří si chtějí flexibilně plánovat svůj čas a neradi tráví celý den rutinní prací, naopak je těší, když je každý den jiný. Ve svém živlu jsou zejména ti konzultanti, kteří rádi navazují vztahy s novými lidmi a mají v sobě pomáhajícího ducha, protože smyslem této práce je zejména pomoc klientům zorientovat se ve světě financí.

V současnosti většina naší práce probíhá pomocí videohovorů. Na tento režim jsme si zvykli právě díky současné pandemii, nicméně spatřujeme v něm mnoho výhod, proto ho do jisté míry zachováme i po rozvolnění opatření. Využívání technologií se stalo nedílnou součástí naší práce a znamená neustálý posun vpřed.

Požadavky

PÁR VĚCÍ, BEZ KTERÝCH TO NEPŮJDE:
Vzdělání ukončené maturitou
Příjemné vystupování
Radost z práce s lidmi
Chuť učit se novým věcem

VLASTNOSTI, KTERÉ NEJSOU NEZBYTNĚ NUTNÉ, ALE POTĚŠÍ NÁS:
Probíhající nebo ukončené VŠ vzdělání
Zájem o ekonomii, finance, osobní rozvoj, pedagogiku
Radost z výzev a vysoké ambice
Týmovost

Nabízíme

Umožňujeme vedlejší i hlavní činnost.
Finanční ohodnocení je zcela závislé na pracovních výsledcích
(vedlejší činnost 8 000 - 20 000 Kč/měs.; hlavní činnost 20 000 - 35 000 Kč/měs.).
Pracovní doba je flexibilní, aktuálně především home office
Postaráme se zdarma o kompletní rekvalifikaci a připravíme Vás na odborné zkoušky na certifikace od ČNB.
Každý konzultant má svého vedoucího, který ho individuálně vzdělává a pravidelně se mu věnuje.
Vzdělávací systém pečuje o dlouhodobý profesní i osobní rozvoj našich pracovníků.
Baví nás pořádat odměnové a teambuildingové akce.
Práce nás baví a chceme si ji užívat, proto vytváříme příjemné pracovní prostředí.
Když rostou lidé, roste i celá firma, takže Vás rádi podpoříme ve Vašem rozletu - aneb ty šikovné kariérní růst nemine.
Ceníme si skvělých výsledků a umíme to dát najevo finančně, materiálně i lidsky.

Další informace

https://prezi.com/view/Vg7ekbfK0zqXsU8XwzVD/

https://www.veles-analytics.com/kariera

Informace o pozici

  • Veles Analytics
  • Olomouc (Olomoucký kraj)
  • Obor: Bankovnictví a finanční služby,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština
  • Plat: 15000
  • Typ pracovního poměru: Práce na ŽL
  • Benefity: Home-office, široké portfolio vzdělávacích aktivit, flexibilní pracovní doba, slevy na produkty
  • Vhodné pro: VŠ studenty, čerstvé absolventy, maminky na rodičovské dovolené
  • Místo pracoviště: ČR
Odpovědět na inzerát