Nabídka práce > Asistent/ka pro sjednávání schůzek

Asistent/ka pro sjednávání schůzek

Náplň práce

Vyřizování telefonních hovorů a telefonické sjednávání schůzek se zástupci jiných firem, jejich následné zaznamenání a drobná administrativa. Nejedná se o žádný prodej po telefonu nebo nabízení či prezentaci výrobků koncovým zákazníkům. Jedná se o volání do jiných firem, při telefonním hovoru nic neprodáváte, pouze zjišťujete info o dané firmě a v případě zájmu druhé strany sjednáváte schůzku.

Další náplní práce je výpomoc s přípravou online marketingových kampaní a správa firemních profilů na sociálních sítích (nejedná se o nic složitého a vše vás naučíme - pokud tedy nemáte zkušenosti s online marketingem, nemusíte se obávat).

Požadavky

Uživatelská znalost práce na PC
Dobrá znalost práce s internetem (vyhledávání informací ap.)
Komunikativnost
Zodpovědnost a samostatnost
Dobrý mluvený projev

Nabízíme

Dobré podmínky
Pohodové prostředí
Nějaký ten sickday, homeoffice, a další anglicky nazvané vychytávky
Stabilní práci na zkrácený úvazek
Menší klidnou kancelář (v kanceláři budete sedět maximálně s jedním kolegou či kolegyní)
Dobré zacházení, žádný stres a roční odměny dle reálných zásluh

Další informace

Hledáme komunikativního a samostatného kolegu/kolegyni, který se nezalekne každodenní komunikace přes telefon, je zodpovědný, zvládne pracovat samostatně a záleží mu na výsledku. Vše potřebné vás naučíme.
Práce je na zkrácený úvazek (dle vašich možností na 20 – 30 hodin týdně a to buď každý den např. od 8 do 12 nebo třeba jen
pondělí až čtvrtek od 9 do 14).
Práce je vhodná pro OZP, absolventy či jako přivýdělek při rodičovské dovolené.

Informace o pozici

  • Smartim, s.r.o.
  • Středočeský kraj
  • Obor: Marketing, média a reklama,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Plat: 12000 - 18000
  • Typ pracovního poměru: Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro: OZP, absolventy
  • Místo pracoviště: Příbram
Odpovědět na inzerát