Nabídka práce > Administrativní pracovník - back office s AJ

Administrativní pracovník - back office s AJ

Náplň práce

Vaše klíčové úkoly:


- zpracování a příprava faktur a dodacích listů


- správa oběhu financí


- odsouhlasení hotovostních plateb


- udržování bezhotovostních plateb


- správa většího množství dat v systému SAP


- komunikace se zákazníky

Požadavky

Klient vyžaduje:


- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru


- zkušenosti z administrativy, nejlépe z prostředí zákaznického servisu


- znalost systému SAP je výhodou! a nástrojů MS Office podmínkou


- znalost AJ - minimálně středně pokročilý, slovem i písmem


- hledáme týmového hráče s komunikačními schopnostmi a s orientací na zákazníka

Nabízíme

Co vlastně získáte?


- práci v mezinárodním prostředí, kde budete neustále komunikovat v cizím jazyce


- atraktivní mzdu dle zkušeností (23 - 28.000,-)


- firemní benefity (stravování, 5 týdnů dovolené a další)


- smlouva na dobu neurčitou!


 


Nástup je ideální ihned.


 


SPLŇUJETE POŽADAVKY A ZAUJALA VÁS NABÍDKA?


V tom případě nám pošlete svůj strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Informace o pozici

  • Manpower
  • Pardubice (Pardubický kraj)
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: 23.000 - 28.0000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát