Nabídka práce > HR asistentka se znalostí ruštiny

HR asistentka se znalostí ruštiny

Náplň práce

- práce s uchazeči v cizím jazyce - vedení pohovorů a komunikace po telefonu a emailu
- plánování a realizace personální inzerce
- administrativní podpora HR oddělení

Požadavky

- aktivní znalost ruského jazyka, další jazyky jako rumunština nebo ukrajinština výhodou
- komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC
- VŠ/SŠ vzdělání
- praxe v náboru zaměstnanců výhodou
- časovou flexibilitu
- odpovědnost a spolehlivost

Nabízíme

- možnost zkráceného úvazku
- samostatnou práci
- vzdělávání a kariérní růst
- možnost realizace ve vlastních projektech
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí dynamicky se rozvíjející firmy
- krásný pracovní tým a kancelář s balkónem :-)

Další informace

Společnost Česká práce s.r.o. je ryze česká pracovní agentura se sídlem v Praze, která se specializuje na komplexní personální služby především pro výrobní a logistické společnosti v České republice a díky úspěšnému fungování rozšiřuje svůj náborový tým.
Do našeho týmu hledáme administrativní sílu pro podporu HR oddělení se znalostí ruského jazyka. Naším cílem je najít pro naše uchazeče kvalitní práci tak, aby v ní byli spokojení. A ty můžeš být tím, kdo udělá první krok!

Informace o pozici

  • Česká práce s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Personalistika a HR,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: čeština, ruština, další jazyky výhodou - rumunština, ukrajinština, bulharština
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
Odpovědět na inzerát