Náplň práce
                        Obchodní Asistentka s Excelem – Perfektní mix úkolů!
Do příjemného kolektivu našeho klienta, mezinárodní firmu aktivní v oblasti elektroniky, hledáme šikovného uchazeče/uchazečku na pozici OBCHODNÍ ASISTENTKA / RECEPČNÍ.
Zvládáte pokročilé funkce Excelu (makra, kontingenční tabulky atd.) a domluvíte se bez problémů anglicky? Máte chuť učit se novým věcem a proniknout do světa moderní obchodní společnosti? Jste organizovaný člověk, který s úsměvem zvládne uvítat hosty a objednat zásilky?
Pak zašlete Vaše CV v ČJ a AJ a pojďte si s námi popovídat o tom, co budete dělat!
Budete:
-          pravou rukou obchodního týmu
-          jejich podpora ohledně zpracování smluv
-          vytvářet reporty a tabulky pro kolegy, kteří se budou spoléhat na Vaši práci
-          vítat návštěvy, připravovat občerstvení, objednávat zboží a přebírat zásilky
Co na Vás čeká:
-          motivující ohodnocení
-          příjemný kolektiv Vašich kolegů
-          pestrá náplň práce, při které neprosedíte celý den na židli, ale také nepromarníte svůj potenciál
-          firma, ve které můžete růst a rozvíjet se směrem, který Vás bude naplňovat
-          možnost občasného home office
Požadujeme:
-          důležitá je opravdu dobrá znalost Excelu (funkce, makra, kontingenční tabulky)
-          angličtina na komunikativní úrovni 
-          aktivní přístup k práci
Tak co, jdete do toho? Zašlete mi Vaše CV a přijďte si poslechnout, co všechno byste nástupem do společnosti získali!
                        
                    
                        Odpovědět na inzerát