Nabídka práce > Asistentka obchodního týmu

Asistentka obchodního týmu

Náplň práce

Jste aktivní, komunikativní a baví Vás různorodost? Nebojíte se administrativy, převážně mužského prostředí, časové náročnosti? Rádi byste se naučili novým věcem – například pracovat v systému SAP? V tom případě náš klient, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, hledá právě Vás! Pozici, kterou momentálně pro klienta obsazujeme je Asistentka obchodního týmu.

Náplň práce:

* Podpora prodejního teamu příslušenství k elektronice
* Reporting a vedení potřebné evidence, ceníků apod.
* Práce s vnitropodnikovým systémem SAP
* Logistická příprava marketingových materiálů, reklamních stojanů apod.
* Správa marketingového skladu

Požadujeme:

* Praxe na administrativní pozici min. 1 rok (např. při studiu)
* Velmi dobrá znalost MS Excel
* Znalost SAP výhodou
* Fyzická zdatnost
* Ochota práce přesčas

Nabízíme:

* Zázemí stabilní české nadnárodní společnosti
* Odpovídající platové ohodnocení
* Stravování v závodní jídelně
* Firemní výrobky za nákupní ceny

Pro tohoto i další klienty hledáme víc asistentských pozic různého typu - máte-li tedy zájem o trochu jinou pozici, než je výše popsáno, pošlete nám svůj požadavek či dotaz - rádi Vám pomůžeme najít tu správnou práci.

Informace o pozici

  • JOBSTART s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa, Obchod a prodej,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát