Nabídka práce > Administrátor IT

Administrátor IT

Náplň práce

- správa ICT zařízení a vybavení (PC, NB, tablety, zajištění funkčnosti audiovizuální techniky v učebnách, instalace a aktualizace SW)
- komunikace a spolupráce s externími poskytovateli ICT služeb
- administrace a kolegiální podpora služeb Microsoft 365
- spolupráce při plánování a rozvoji ICT v organizaci
- spolupráce ve vzdělávání a rozvoji digitálních kompetencí zaměstnanců všech segmentů KCVJŠ
- podpora klientů při používání webových aplikací
- technická a organizační podpora při realizaci vzdělávacích akcí a administrativních činností

Požadavky

- komunikativní a proklientský přístup – vstřícnost a trpělivost při komunikaci s kolegy i klienty
- schopnost odpovědně a kreativně nést odpovědnost za tuto oblast v organizaci
- aktivita a chuť rozvíjet ICT v organizaci a spolupracovat na společných projektech
- základní znalosti počítačových sítí a správy HW a SW
- intenzivní zájem o vzdělávání a oblast ICT ve školství
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

Výhodou by byly:
- zkušenosti z oblasti vzdělávání/školství
- lektorské kompetence a zkušenosti

Nabízíme

- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou (nástup možný ihned, nejpozději od září 2022)
- plný úvazek (domluvit lze i snížený, minimálně však chceme 0,7 a dostupnost každý den)
- práci v různorodém týmu, který s plnou chutí podporuje vzdělávání v Plzeňském kraji
- zaměstnanecké benefity - stravenky, pracovní NB a telefon, kontinuální vzdělávání a
- spolupráce se zapálenými kolegy
- mzda dle kompetencí a zkušeností 25-35 tisíc hrubého/měsíc

Informace o pozici

  • Krajské centrum vzdělávání a jazyková škola s právem státní zkoušky
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Informační technologie,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 25000 - 35000,- podle zkušeností
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: stravenky, pracovní NB a telefon, kontinuální vzdělávání a spolupráce se zapálenými kolegy
  • Vhodné pro: absolventy
  • Místo pracoviště: Plzeň
Odpovědět na inzerát