Náplň práce
Máte zkušenosti se zajišťováním kvality v prostředí automotive společnosti? Znáte VDA2, FormelQ, PPAP? Pak jste náš člověk!
Co má na starost specialista Customer assurance?
- Pečuje o zákazníka (zákaznický servis a vzorkování k zákazníkovi)
- Komunikuje se zákazníky (Škoda Auto, SAS Automotive, GM, Magna…..)
- Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje plnění otevřených reklamací od zákazníků
- Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
- Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků, u kterých vyhodnocuje plnění stanovených cílů
- Připravuje podklady pro přezkoumání vedením, týdenní reporting a denní operativní porady
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Zašlete nám Váš životopis!
Požadavky
- Komunikativní znalost AJ
- Praxe v automotive
- ŘP skupiny B
- Dobrá znalost MS Office (SAP výhodou)
- Znalost nástrojů kvality
- Schopnost a ochota učit se novým věcem
Odpovědět na inzerát