Nabídka práce > REFERENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ

REFERENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ

Náplň práce

Mluvíš anglicky a baví tě komunikovat s lidmi, řešit zákaznické požadavky, objednávky a připomínky? Jsi také pečlivý člověk, který zajistí správnost paletového konta a všech potřebných dokumentů k expedici? Taky nerad sedíš na jednom místě a naopak uvítáš, že občas zajedeš do Prahy?
Potom se těš na novou práci na exportním oddělení!

Právě hledáme Referenta zákaznického oddělení se zaměřením na export!

Co Tě čeká:

- Zpracování objednávek zahraničních klientů (příjem, zpracování, expedice, fakturace)
- Příprava dokumentace pro expedici
- Komunikace s obchodními zástupci, zákazníky, dopravci a kolegy z jiných oddělení
- Řešení reklamací, vystavování dobropisů
- Vedení paletového konta

Požadavky

- Komunikativní AJ pro každodenní komunikaci se zahraničními zákazníky
- Zkušenost se zákaznickým servisem, expedicí, fakturací výhodou
- Samostatnost, rozhodnost, komunikativnost a elán učit se novým věcem
- ŘP sk. B + ochota ke služebním cestám

Pozn.: Rádi zaučíme i šikovné absolventy či juniory s komunikativní AJ!

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Středočeský kraj
  • Obor: Zákaznický servis,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - Stravenky v hodnotě 105 Kč/den - Benefit karta v hodnotě 1000 Kč/měsíc - Klouzavá pracovní doba + občasný Homeoffice - Mobilní telefon - Notebook - Sickdays - Příspěvek na penzijní/životní pojištění - Jazykové kurzy v pracovní do
  • Místo pracoviště: Mladá Boleslav
Odpovědět na inzerát